jos keskityt pikemminkin henkilökohtaisuuksiin meneviin hyökkäyksiin kuin asioista keskusteluun ?
Esimerkkejä tästä? Tosiasiassa minä en ole täällä mennyt mielestäni kertaakaan henkilökohtaisuuksiin ts. puuttunut kenenkään toisen kirjoittajan sellaisiin ominaisuuksiin joilla ei ole mitään tekemistä puheena olevan asian kanssa.
Varsinkin omituinen syytös tuo on koskien tätä ketjua kun minä en edes tuota nimimerkkiä "Vuohi" tunne niin aika mahdoton siitä tilanteesta on mennä puuttumaan hänen henkilökohtaisiin ominaisuuksiinsa kun minä en niitä ominaisuuksia edes tiedä.
Sen sijaan tietysti yritän parhaan kykyni mukaan torjua täällä esiintyvät jatkuvat ja toinen toistaan röyhkeämmät hyökkäykset puolueemme ideologiaa ja ohjelmaa vastaan. Niin pitääkin tehdä. Siinä "sodassa" aseet on valittava vastustajan röyhkeystason mukaan. Eikä nyt pidä antaa hämätä sen pinnallisen korrektiuden joka esiintyy esim. juuri nimimerkki "Vuohen" (ja aivan erityisesti täällä aiemmin mainitun Halla-ahon) teksteissä.
Jos sisältö on sontaa niin ei se ole yhtään sen parempi että on paketoitu kauniisti kuin että se sonta lyödään sellaisenaan eteen. Pikemmin jopa päinvastoin. Kunnioitan ennemmän sellaista vastustajaa joka sanoo sanottavansa suoraan kuin yrittäen naamioida viestinsä.
Tästä johtuen pyrin itsekkin aina mahdollisimman suoraan viestintään ja se ei näemmä kaikkia miellytä mutta en silti aio muuttaa tyyliäni koska se ei olisi aitoa minua ja kaikkein eniten toivon että ihmiset täällä ja muutenkin tässä puolueessa keskittyisivät jo vihdoin siihen MITÄ sanotaan eikä niinkään siihen `miten´ sanotaan.
Negatiivisuudesta vielä sen verran että suomalaiseen poliittiseen elämään on varsinkin Perussuomalaiset tuoneet viime vuosina niin paljon negatiivisuutta että minä koen todellakin edustavani positiivisuutta sen rinnalla kun edelleen katsotaan perusviestiä siellä pohjalla. Ts. Perussuomalaiset ja heidän fanituksensa edustaa negatiivisuutta ja antipooli heille johon Edistyspuolueenkin ainakin pitäisi kuulua taas edustaa positiivisuutta.