Liity Edistyspuolueen jäseneksi ja tue toimintaamme!
Lue lisää ...

Edistyspuolue – Vapaus valita

Ehdokkaat puoluehallituksen jäseniksi

Tämän vuoden puoluekokoukseen liittyvä keskustelu.

Ehdokkaat puoluehallituksen jäseniksi

ViestiKirjoittaja Jouni Flemming » 11.04.2012, 17:16

Edistyspuolueen asioita hoitaa puoluehallitus, johon kuuluu puoluekokouksessa valitut puheenjohtaja, kaksi varapuheenjohtajaa ja 5-14 muuta varsinaista jäsentä. Tämä ketju koskee vain varsinaisia jäseniä, puheenjohtaja, varapuheenjohtajien, puoluesihteerin ja rahastonhoitajien paikkoja varten on erilliset ketjut.

Puoluehallituksen toimikausi on sääntömääräisten puoluekokousten välinen aika.

Päätöksen uuden hallituksen kokoonpanosta tekee siis puoluekokous, joka järjestetään touko-elokuussa 2012. Tarkempi päivämäärä puoluekokoukselle ilmoitetaan luultavasti vielä tämän kuun aikana.

Hallitustyö tarkoittaa käytännössä keskustelua ja päätöksentekoa Edistyspuolueen käytännön toimintaan liittyen. Valtaosa hallituksen kokouksista järjestetään sähköpostilla, joten hallitustyöstä ei pitäisi aiheutua kohtuutonta vaivaa kellekään. Hallituksen jäsenille ei olla maksettu palkkaa tai muita palkkioita.

Jos olet kiinnostunut toimimaan hallituksessa, ilmoita siitä tähän ketjuun. Pieni esittelyteksti itsestäsi olisi myös hyvä.
Jouni Flemming
Puheenjohtaja

Re: Ehdokkaat puoluehallituksen jäseniksi

ViestiKirjoittaja Samuel Piha » 11.04.2012, 18:05

Nimi: Samuel Piha
Ikä: 20
Ammatti: opiskelija (Turun kauppakorkeakoulu, talousmaantiede/viestintä)
Esittely: Olen viestinnästä, lehtityöstä ja järjestötoiminnasta kiinnostunut libertaristi. Olen kiinnostunut hoitamaan puoluehallituksessa tiedottajan ja viestintävastaavan tehtäviä.
Samuel Piha

Tuukka Kuru hallitukseen!

ViestiKirjoittaja Tuukka Kuru » 11.04.2012, 18:13

Ilmoittaudun mukaan!

Olen kemiläinen 21-vuotias konetekniikan opiskelija. Poliittiselta taustalta oikeistolainen, uskonnolliselta näkökannalta agnostikko/kristitty ateisti, lihaa syövä, alkoholia nauttiva parisuhteessa elävä 108-kiloinen heteromies. Luoteenlaadultaan kyyninen ekstrovertti.

Harrastuksiini kuuluvat kirjoittaminen, lukeminen ja elokuvataiteet. Toimin elokuvia tuottavan yhdistyksen hallituksen jäsenenä. Älykkyysosamäärältään Gaussin käyrän oikeaa laitaa. Aktiivinen miesasiamies. 8-)

http://kansojenherra.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
Tuukka Kuru

ViestiKirjoittaja Olli Virtanen » 17.04.2012, 15:54

Nimi: Olli Virtanen
Ikä: 24 (puoluekokouksen aikaan 25)
Asuinpaikka: Turku
Asema: Opiskelen viidettä vuotta kieliä Turun yliopistossa.
Politiikasta: Olen lähinnä klassinen liberaali / minarkisti, mutten halua tiukasti lokeroida itseäni mihinkään liberalismin alakategoriaan.
Muuta: Olisin pääasiassa kiinnostunut viestinnällisistä tehtävistä.
Olli Virtanen

ViestiKirjoittaja patrick.uotinen » 07.05.2012, 01:04

Olen edelleen käytettävissä puoluehallitukseen.

Patrick Uotinen
patrick.uotinen

ViestiKirjoittaja Jussi Laakso » 31.07.2012, 19:39

Ilmoittaudun edelleen ehdolle koska pidän todella tärkeänä että näistä jäsenistä ja osaltaan sitä kautta puolueen tulevasta linjasta päästään äänestämään.
Jussi Laakso

ViestiKirjoittaja synti » 05.08.2012, 10:31

Tulen ehdolle hallituksen jäseneksi!

Nimi. Sari Niemi
Ikä: 24v
synti

Paluu Puoluekokous 2012