Liity Edistyspuolueen jäseneksi ja tue toimintaamme!
Lue lisää ...

Edistyspuolue – Vapaus valita

Ehdokkaat puoluesihteeriksi ja rahastonhoitajaksi

Tämän vuoden puoluekokoukseen liittyvä keskustelu.

Ehdokkaat puoluesihteeriksi ja rahastonhoitajaksi

ViestiKirjoittaja Jouni Flemming » 11.04.2012, 17:32

Edistyspuolueen asioita hoitaa puoluehallitus, johon kuuluu puoluekokouksessa valitut puheenjohtaja, kaksi varapuheenjohtajaa ja 5-14 muuta varsinaista jäsentä. Varsinaisista jäsenistä erityisessä asemassa ovat puoluesihteeri ja rahastonhoitaja.

Puoluesihteeri on puheenjohtajan tukena puoluetta johtava toimihenkilö, joka koordinoi puolueen toimintaa erityisesti piirijärjestöihin päin.

Rahastonhoitaja vastaa puolueen rahaliikententeestä, esimerkiksi varmistaen, että laskut tulevat maksetuiksi ajallaan.

Puoluehallituksen ja täten myös puoluesihteerin ja rahastonhoitajan toimikausi on sääntömääräisten puoluekokousten välinen aika.

Päätöksen uuden hallituksen kokoonpanosta tekee siis puoluekokous, joka järjestetään touko-elokuussa 2012. Tarkempi päivämäärä puoluekokoukselle ilmoitetaan luultavasti vielä tämän kuun aikana.

Jos olet kiinnostunut toimimaan Edistyspuolueen puoluesihteerinä ja/tai rahastonhoitajana, ilmoita siitä tähän ketjuun. Jokaiselta ehdokkaalta mukaan esittelyteksti, esimerkki:

Nimi: Pekka Puoluesihteeriehdokas
Ikä: 34
Ammatti/toimi: Yrittäjä (maanmittaustekniikka)
Esittely: Nimeni on Pekka, asetun ehdolle Edistyspuolueen puoluesihteeriksi, koska olen mielestäni todella liberaali, hyvä esiintyjä ja kaikinpuolin mukava kaveri.

Puoluesihteerille tai rahastonhoitajalle ei makseta palkkaa tai muita palkkioita.
Jouni Flemming
Puheenjohtaja

Re: Ehdokkaat puoluesihteeriksi ja rahastonhoitajaksi

ViestiKirjoittaja Daniel.Tornqvist » 11.04.2012, 17:50

Nimi: Daniel Törnqvist
Ikä: 19
Ammatti/toimi: Asiakaspalvelija ja avoimessa yliopistossa opiskeleva
Esittely: Olen liberaali joka on aiemmin ollut jo Edistyspuolueen rahastonhoitaja. Olen kiinnostunut tehtävän jatkamisessa, sillä puoluehanke on ollut mielyttävää. Olen myös hoitanut mielestäni asiat mallillisesti.
Daniel.Tornqvist
Rahastonhoitaja

Re: Ehdokkaat puoluesihteeriksi ja rahastonhoitajaksi

ViestiKirjoittaja Otto Rosendahl » 12.04.2012, 21:22

Nimi: Otto Rosendahl
Ikä: 29
Ammatti/toimi: KTK, opiskelija
Esittely: Nimeni on Otto, asetun ehdolle Edistyspuolueen puoluesihteeriksi, koska olen mielestäni sosiaaliliberaali, hyvä esiintyjä ja kaikinpuolin mukava kaveri.
Otto Rosendahl
Puoluesihteeri

Paluu Puoluekokous 2012