Liity Edistyspuolueen jäseneksi ja tue toimintaamme!
Lue lisää ...

Edistyspuolue – Vapaus valita

Ehdokkaat puheenjohtajaksi ja varapuheenjohtajiksi

Tämän vuoden puoluekokoukseen liittyvä keskustelu.

Ehdokkaat puheenjohtajaksi ja varapuheenjohtajiksi

ViestiKirjoittaja Jouni Flemming » 11.04.2012, 17:24

Edistyspuolueen asioita hoitaa puoluehallitus, johon kuuluu puoluekokouksessa valitut puheenjohtaja, kaksi varapuheenjohtajaa ja 5-14 muuta varsinaista jäsentä.

Puoluehallituksen ja täten myös puheenjohtajiston toimikausi on sääntömääräisten puoluekokousten välinen aika.

Päätöksen uuden hallituksen kokoonpanosta tekee siis puoluekokous, joka järjestetään touko-elokuussa 2012. Tarkempi päivämäärä puoluekokoukselle ilmoitetaan luultavasti vielä tämän kuun aikana.

Jos olet kiinnostunut toimimaan Edistyspuolueen puheenjohtajana ja/tai varapuheenjohtajana, ilmoita siitä tähän ketjuun. Jokaiselta ehdokkaalta mukaan esittelyteksti, esimerkki:

Nimi: Pekka Puheenjohtajaehdokas
Ikä: 34
Ammatti/toimi: Yrittäjä (maanmittaustekniikka)
Esittely: Nimeni on Pekka, asetun ehdolle Edistyspuolueen puheenjohtajaksi, koska olen mielestäni todella liberaali, hyvä esiintyjä ja kaikinpuolin mukava kaveri. Jos minua ei valita puheenjohtajaksi, olen käytettävänä myös varapuheenjohtajaksi.

Puheenjohtajalle tai varapuheenjohtajille ei makseta palkkaa tai muita palkkioita.
Jouni Flemming
Puheenjohtaja

Re: Ehdokkaat puheenjohtajaksi ja varapuheenjohtajiksi

ViestiKirjoittaja Jouni Flemming » 28.06.2012, 09:20

Edit: En asetu ehdolle puheenjohtajuudesta.
Jouni Flemming
Puheenjohtaja

ViestiKirjoittaja roopeluhtala » 09.08.2012, 16:11

Hei,

Olisin kiinnostunut puheen- tai varapuheenjohtajuudesta. Olen 35v yrittäjä Vantaalta, opiskelutausta TKK:lla.

Edistyspuolueen ensisijainen haaste lienee kannattajakorttien kerääminen. Olen järjestämässä täksi syksyksi muutamia mielenosoituksia (mm. hallituksen eurokriisipolitiikkaa: http://www.facebook.com/events/168068076659608/, Tekes-tukia: http://www.facebook.com/tekes.mielenosoitus ja asevelvollisuutta vastaan), ja uskoisin että noista tapahtumista voisi saada lisää kannattajakortteja. Asevelvollisuutta vastustava mielenosoitus on tarkoitus järjestää yhdessä eri rauhanjärjestöjen kanssa, ja toivottavasti sen seurauksena saataisiin myös rauhanjärjestöjen jäsenet täyttämään kannattajakortteja.

Kovin paljoa aikaa en voi korttienkeruun/puolueen eteen uhrata, ehkä n. 10 tuntia viikossa, joten jos löytyy joku joka jaksaa panostaa enemmän, niin tulkoon hän valituksi.

Poliittisesti olen samaa mieltä kaikista Edistyspuolueen kannoista. Blogia olen pitänyt osoitteessa: http://roopeluhtala.wordpress.com

Käyn epäsäännöllisesti liberaalimafiassa, ja juttelemaan voi tulla myös 17.8.2012 mielenosoituksessa.
roopeluhtala

ViestiKirjoittaja morko » 23.01.2013, 20:56

Koska edistyspuolueen virallisia kantoja käydään seuraavan kerran läpi? "Virallisista kannoista" puuttuu ainakin kohdat "maaomaisuus" ja "omistusoikeus". Nykyinen puheenjohtaja on sekoittanut soppaa milloin väittämällä että puolueen kanta maaomaisuuteen on sen täydellinen sosialisointi puolueelle, ja milloin väittämällä että edellä esitetty näkemys on vain henkilökohtainen mielipide.

Olisi selkiyttävää, jos saisi puolueelta virallisen kannan asiaan, ihan nettisivulle kirjattuna.
morko

Paluu Puoluekokous 2012