Liity Edistyspuolueen jäseneksi ja tue toimintaamme!
Lue lisää ...

Edistyspuolue – Vapaus valita

Puoluekokous?

Tietoa tapahtumista ja tulevien tapahtumien suunnittelua.

Puoluekokous?

ViestiKirjoittaja Killi » 01.02.2012, 08:34

Innostuneena ja kiinnostuneena puolueesta luin tietenkin Kannat A:sta Ö:hön.

Silmään osuu väkisinkin muistilappunen jossa lukee, että kantoihin saattaa tulla muutoksia puoluekokouksen jälkeen.

Koskahan tämä puoluekokous pidetään?
Koska menen katsomaan onko niitä muutoksia tullut?

Kannattajakortit on tilattu jo... haluaisin vain tietää tarkalleen mitä tässä kannatetaan. Tällä hetkellä kannat vaikuttavat suht hyvältä.
Killi

Re: Puoluekokous?

ViestiKirjoittaja Alpi Virtanen » 03.02.2012, 10:48

Ihan aiheen vierestä sanon, että täytelkää vaan ne kannattajakortit ja pankaa postiin, jos kannatatte julkisen keskustelun laajenemista ja uusien toimijoiden "markkinoille" pääsemistä. Kannattajakortin täyttäminen ei vielä sido mihinkää eikä siitä tule julkista tietoakaan, ellet sitä itse kerro.

Itse sain kannattajakortin henkilöltä, joka sanoi olevansa monesta kannasta osittain tai täysin erimieltä, mutta allekirjoitti kortin, koska kannataa demokraattisen kentä laajentumista ja keskustelun monimuotoisuutta.
Alpi Virtanen

ViestiKirjoittaja Corto » 03.02.2012, 11:24

Juuri näin. Itse en kovin monesta asiasta samaa mieltä esimerkiksi Perussuomalaisten kanssa ole, mutta arvostan silti sitä, että puolue on tuonut yleiseen keskusteluun kiusallisiksi koettuja aiheita, joista ei aiemmin joko ollut korrektia puhua tai aiempien eduskuntapuolueiden ei varsinaisesti tarvinnut puhua vastaväitteiden puutteen takia. Olisin aikanaan varmaankin kirjoittanut Perussuomalaisten tai vaikkapa Vihreiden kannattajakortit juuri näistä syistä, vaikka en puolueiden linjaa kannattaisikaan.
Corto

ViestiKirjoittaja Killi » 03.02.2012, 17:08

Niin. Ymmärrän.
Joskus on vain perhana laitettava läheiset omien etujen edelle.
Pitänee vielä miettiä.

Mut perhana... ette mun naapurin peltoa vie :D
Killi

ViestiKirjoittaja Corto » 03.02.2012, 18:17

Perhana tosiaankin, minun metsiä jo vietiin ja toimija oli ihan tuttu ja turvallinen valtio. Luonnonsuojelun nimissä totta kai. Tämän siitä sitten saa, jos yksityinen onnistuu pitämään maitaan luonnontilassa pakottamatta... Se siitä yksityisomaisuuden suojasta. :D
Corto

ViestiKirjoittaja Jouni Flemming » 13.02.2012, 18:50

Killi kirjoitti:Silmään osuu väkisinkin muistilappunen jossa lukee, että kantoihin saattaa tulla muutoksia puoluekokouksen jälkeen.

Koskahan tämä puoluekokous pidetään?
Koska menen katsomaan onko niitä muutoksia tullut?

Puoluekokous pidettiin jo mutta koska virallinen pöytäkirja ei ole vielä valmistunut, emme ole uskaltaneet julistaa nykyistä A:sta Ö:hön -listaa virallisesti hyväksytyksi.

Oma käsitykseni on, että sivujen nykyinen Kannat A:sta Ö:hön vastaa puoluekokouksen päätöksiä mutta ennen kuin edessäni on pöytäkirjantarkistajien tarkastama pöytäkirja, en voi tällaista julkisesti vielä sivuilla luvata. Siksi sivuilla on vielä kyseinen lappu.
Jouni Flemming
Puheenjohtaja

Paluu Toiminta