Liity Edistyspuolueen jäseneksi ja tue toimintaamme!
Lue lisää ...

Edistyspuolue – Vapaus valita

ToDo: Kunnallisvaaliteemat

Tietoa tapahtumista ja tulevien tapahtumien suunnittelua.

ToDo: Kunnallisvaaliteemat

ViestiKirjoittaja Sam Hardwick » 25.02.2012, 15:42

Olisi hyvä, että mahdollisimman monesta kunnasta saataisiin jotain paikallistason linjauksia. Ainakin Turussa, Helsingissä ja Tampereella pitäisi onnistua..?

Yritän itse kehitellä jotain Helsingin osalta. Ainakin asuntopolitiikka tulee mieleen (kaavoitus, Hitas, kaupungin vuokra-asunnot).

Lisäksi: Helsingin markkinointitilaisuudessa tuli esille, että Helsingissä mitään paikallista toimintaa tai tapaamista ei ole oikein lähtenyt käyntiin. Moniko Helsinkiläinen olisi kiinnostunut tapaamaan joskus tästä aiheesta (paikallinen toiminta / teemat)?
Sam Hardwick
Moderaattori

Re: ToDo: Kunnallisvaaliteemat

ViestiKirjoittaja asaxen » 28.02.2012, 03:16

Kyllä se lähtee, olkaa huoleti.. ja jos ei niin nyt ainakin

(Enkä puhu itsestäni, sen vuoksi ett' mie nyt skriivailisin tässä ;)
Tuossa taannoin tuli tsekattua Ylen sivu ja itsekin uutisoin pilvenpiirtäjistä. Ihan kiva, nätin näköist, ja peittää 60-luvun bunkkerityyppisen (ehkei kirjaimellisesti mutta siirtää huomion ainaskin pois) rakennustyylin

Sitten, miten.. MIKSEI IHMISET VOI LÄMMITTÄÄ omia kotejaan. Nyk kun on termostaatit.. ennen voi, mutta kiitos näiden se säännöstellään autom.

'Vapaus valita - todellakin. tässä asiassa.
Puhun nyt siis kerrostaloasunnoissa.

Sitten vielä. Sam, tietääkseni Hiata on se halpa-asutus..hanke, Arabiassa meidän ;) hesassa?
Ei sekään kuulu keplottelijoill (keinottelijat, keplot ..sama asia :p same shit.lol)

Lopux, fck the gug Joo. Todellakin, ei. Mark my words: fck .. the gug. EI guggea. (Paljon enemmä ite esim. diggaisin metiä, joo, Nykissä .. vaan tää.. ja katsokaa jo Kiasmaa millainen surkimus se on.
Niin rakenteellisesti kuin ..mitä tahansa muuta)
Tuoss' onkin teema
Viimeksi muokannut asaxen päivämäärä 07.03.2012, 05:01, muokattu yhteensä 1 kerran
asaxen

ViestiKirjoittaja asaxen » 28.02.2012, 03:21

Gugge sitä paitti kuuluis Viipuriin ei tänne.
asaxen

ViestiKirjoittaja Jouni Flemming » 13.03.2012, 22:36

Sam Hardwick kirjoitti:Olisi hyvä, että mahdollisimman monesta kunnasta saataisiin jotain paikallistason linjauksia. Ainakin Turussa, Helsingissä ja Tampereella pitäisi onnistua..?

Yritän itse kehitellä jotain Helsingin osalta. Ainakin asuntopolitiikka tulee mieleen (kaavoitus, Hitas, kaupungin vuokra-asunnot).

Tämä on aivan totta. Uskon, että tällä rintamalla ihmiset ovat vielä aika odottavalla kannalla kannattajakorttikeräyksen etenemisen suhteen, ja itsekin panostan kaikki resurssini siihen suuntaan.

Itse olen ajatellut, että alan vakavasti panostamaan myös kunnallisvaaleihin valmistautumiseen siinä vaiheiessa kun kerättyjen korttien määrä alkaa olla tuhansissa. Eli toivottavasti hyvin pian.
Jouni Flemming
Puheenjohtaja

ViestiKirjoittaja asaxen » 15.03.2012, 21:24

Jouni, tämä on aivan totta olen itsekin ajatellut tätä.

Ekax -tämä on ihan sama kuin ihmiset pelkäävät äänens' menevän hukkaan mikäli äänestävät ei-voittavaa ehdokasta. Itse en ole milloinkaan ymmärtänyt tätä.

Eikö sitä pitäis enemminkin äänestää ..no, sydämens'? Sitä mihin, ja kehen uskoo?

Toki sitten on strategiointia ja muuta mutt ..
periaate. :D

Itte sanoisin ett', ole huoleti. Nimittäin kun 20,000 esitettä ollaan jaettu ja niissä jokaisiss kannattajakortit, ja mikäli niitä rupeaa palaamaan tulee olemaan sellainen ryöppy että.

http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/(esitti Guggesta)
Kaatuu siihen. No, sehän nähtiin.
asaxen

ViestiKirjoittaja vuohi » 16.03.2012, 04:11

yksi voisi olla ainakin kaikkien yhdistysten ja järjestöjen tukemisen lopettaminen. Tässä on hyvä korostaa sitä puolta, että ei seuran jäseniltä verotettu raha suinkaan lisäänny kiertäessää suuren kirstun kautta vaan päinvastoin. Parempi olisi, että ihmiset rahoittaisivat harrastuksensa suoraan itse.

-vuohi
vuohi

ViestiKirjoittaja Alpi Virtanen » 31.03.2012, 20:51

vuohi kirjoitti:yksi voisi olla ainakin kaikkien yhdistysten ja järjestöjen tukemisen lopettaminen. Tässä on hyvä korostaa sitä puolta, että ei seuran jäseniltä verotettu raha suinkaan lisäänny kiertäessää suuren kirstun kautta vaan päinvastoin. Parempi olisi, että ihmiset rahoittaisivat harrastuksensa suoraan itse.

-vuohi

Tässä se vasta taiteenlaji onkin. Suomalainen kuuluu kuulemma keskimäärin kolmeen yhdistykseen, joten asian esille tuominen tulee suorittaa kieli erittäin keskellä, ettei lähes kaikille synny käsitys meistä heidän harrasteidensa viholisina. Eli hyvä idea sinänsä, mutta toteutuksen kanssa oltava tarkkana, etenkin, kun kuntien tuen piirissä on paljon esim urheiluseuroja (vaikka summat usein pieniäkin) ja lasten harrastukset, jos mitkä, ovat vanhemmille keskimääräistä pyhempiä lehmiä.
Alpi Virtanen

ViestiKirjoittaja Jouni Flemming » 02.04.2012, 18:04

FYI: Aloitimme aiheesta keskustelun hallituksen ja kunnallisvaaliryhmän (sähköpostilista) kesken.

Jos haluat osallistua kunnallisvaaliohjelman laatimiseen, liity kunnallisvaaliryhmän sähköpostilistalle osoitteessa: www.edistyspuolue.fi/mailman/listinfo/k ... spuolue.fi

Jatketaan kunnallisvaaliteemojen pohtimista täällä foorumin puolella, kunhan olemme ensin rakentaneet kunnallisvaaliohjelman rungon sähköpostilistalla.
Jouni Flemming
Puheenjohtaja

Paluu Toiminta